środa, 21 lipca 2010

Chaos i bezład cen.

Oczywiście miałem już instalować Ubuntu a tu... "Drogi kliencie, twój limit w sieci Era został wyczerpany".
A więc czekamy do 24.07 co w praktyce oznacza 25-26.07.
Nie wiem ile zużyłem... Znam przypadki kiedy nie zużyli całego limitu a im zabrali.
A więc drogi kliencie. Jeśli zastanawiasz się jaki internet wybrać, nie wybieraj Bluecoonect'a!
Powolne i tylko 6GB za 90zł miesiecznie!
To wyzysk! Za 40zł kablowego miesięcznie mam dwa razy więcej limitu... Jeśli mam limit.
Zaś moja siostra upiera sie ze bezprzewodowo nie znajdę lepszej oferty. Zobaczę kiedy umowa z tym zbędnym produktem przemiany materii się kończy i poszukam normalnego internetu co się nie tnie i jest opłacalny.
Nie kupuj Bluecoonect'a! 


Za niedługo pobawię się Linuksem ;)
Zdam wam wtedy szczegółowy raport.

6 komentarzy:

  1. Bo żeś się wjebał w takie maliny ;p. Dlaczego myślisz tak o tym limicie? Albo się nie znam, albo tylko u mnie całkiem tanio jest net zupełnie bez limitu... No, ale czekamy, a Ty się ciesz, dłużej jesteś podjarany, bo potem to już będzie tylko niefajna mina :/.

    Pozdrawiam, po raz kolejny Arel.

    OdpowiedzUsuń
  2. -.-
    Co do Internetu. Nie ja się wpuściłem w maliny tylko członek klanu (zwanego rodziną). Chyba jakaś promocja czy cuś było. Patrze na ten limit bo jak pobierasz to ci go zużywa. A jak za dużo pobierasz to ci wyłączają za wcześnie. Ale teoretycznie (teoretycznie!) 24-ego włączają od nowa.
    A co do jarania... Zapewne minka nieco zrzednie ale źle nie będzie ;)
    Przypominam. Użytkowniku! Nie kupuj Bluecoonect'a!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja mówię o zupełnym braku limitu, to naprawdę takie dziwne? :|
    Ech... Wiesz, kiedyś to ja nawet nie wiedziałem, że jest net na limit...
    No, ale wiem, jest, tylko na co go brać? No rozumiem, wpadka, ale taka rada dla tych przed, popieram tam wyżej, nie kupuj Blueconnect i żadnego "limitowanego łącza" ;p. A co do Lina, nie zapeszam, bo sam nie wiem, ale widocznie zbyt przyzwyczajony jestem do siedzenia w oknie ;).

    Odpowiedział, Arel.

    OdpowiedzUsuń
  4. hehehe. w BMJ masz za 50 złotych telefon i internet bez limitu i bezprzewodowy ruter za złotówkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam mam internet z Nełostrady. I nie narzekam ;>.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm ja się totalnie nie odnajduje w takich kwestiach :P
    Mogę tylko powiedzieć że podoba mi się Linuxowski Pingwinek i korzystam z neostrady :P
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń