piątek, 9 lipca 2010

Drogą wstępu.

A więc witam cię czytelniku. Zwę się Nelgor. Chcesz żebym się dogłębnie przedstawił? Teoretycznie mógłbym odesłać cię do lewej kolumny za moimi danymi ale tego nie zrobię. No chyba ze okażesz się uciążliwy! Nie? No dobrze.
 Zwą mnie Nelgor mam obecnie 13 skończonych wiosen.
Chodzić będę do księstwa rozpusty i świątyni słoneczka (gimnazjum) po wakacjach. Nie ziewaj jak mówię! Dobrze? Miejmy nadzieję ze to się nie powtórzy.
Jestem mało przeciętnym dzieckiem. To odeśle was to lewej kolumny. Tam macie moje zainteresowania. Nie ma tam zainteresować? Co za cholerstwo... Musze je dodać.
A więc jak już to czytasz to interesuję się Photoshopem (tak zmarszczki), historią i religioznawstwem, fantasy i PBF'ami.
Pytasz się po co kolejny człek zaśmieca bezkresny internet? Sam nie wiem... To chyba wynik niespożytkowanego czasu.
A więc zapraszam cie na mojego bloga (jak to brzmi w mych ustach!).
Ale ostrzegam! Nie jestem fanem Justina Biebera i to nie kolejny głupi blog o głupim życiu głupiej młodzieży!

Po jakimś czasie...
Informuję iż lewa kolumna przeniosła się do zakładki "O mnie" ;)
18-07-10

1 komentarz:

  1. "[...] napisał głupi nastolatek!" xD

    A tak na poważnie to Cię już troszkę znam, więc pisz coś ciekawszego, czekam na jakieś fajne artykuły, przemyślenia i inne tego typu Twe wymiociny :D.

    Pozdrawiam, Arel (także nie fan Justina Biebera (antyfan?) i przeciwnik popu oraz młodzieżowej głupoty).

    OdpowiedzUsuń