środa, 18 sierpnia 2010

Graficzny zamęt.

Po przeprowadzce na Lina nie działa mi Phothoshop. Zapisuje tylko w .gif, .raw i .psd. A ponoć ma platynę wine...
Ale wracając do tematu. Z powodu zmiany zacząłem testować GIMP, przymierzałem się do tego dość długo.
O dziwo, program spodobał mi się. Zacząłem tworzyć pierwsze małe grafiki. Nic specjalnego ale jak na początek dobrze idzie. Zamieszczę tu kilka grafik.
Jeśli chcesz wykorzystać jakąś z tych grafik musisz skontaktować się ze mną (Nelgorem) i otrzymac moja zgodę.






Jeśli chcesz wykorzystać jakąś z tych grafik musisz skontaktować się ze mną (Nelgorem) i otrzymac moja zgodę.


Przedstawiłem tu kilka z moich prac. 
Za niedługo chcę pobawić się Inkscape (wektorami). 






1 komentarz:

  1. Bardzo ładne, ale niektóre nieco pikselowate, np. w kulce to duży minus, bo bardzo mi się podoba (jak wszystkie tego rodzaju :P). Ładne wyszło Ci to crystal-balls a'la N xd, tylko mogłeś bardziej przyciąć tą poświatę, po lewo nie przechodzi już tak łagodnie. Pierwsza sygnaturka mi się podoba, mogłeś troszkę popracować nad Xardasem, ale jak na początki w Gimpie to ładnie. W drugiej sygnie napis fatalny. Tło ciekawe, ale postać niewtopiona, pierwsza sygna wypadła lepiej ;). Ub bardzo ciekawy, ja bym go nie "rozmazywał", ale to niewielki minus, przydałoby się nieco renderów, ale tło ładnie nadrabia. Ogólnie jak na początki zarówno z grafiką jak i Gimpem to nieźle, ćwicz i będzie lepiej, pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń